Olen kärsinyt vaikeista oireista kohta jo 2,5 vuotta. Asia alkaa pikku hiljaa raastamaan hermoja totaalisesti. Aamulla herään mahanpoltteeseen. Pahimmillaan polte vaivaa myös selän puolella. Mahaa polttaa ja selkä on raastavassa tulessa. Vaikka kipu tulee sisältä, päälysvaatteet ärsyttävät ja lisäävät tunnetta. Ruokatorveen nousee happamuutta yön jäliltä. Herään ja mieltä masentaa. Tsemppaan itseäni ja nousen ylös. Ajattelen, että "kyllä se vielä joskus helpottaa", "eihän tämä voi loputtomiin jatkua". Eikö? Nyt olen kovan poltteen kanssa kärsinyt yli vuoden. Missään vaiheessa polte ei kunnolla ole sammunut. Parempaan suuntaan meneviä vaiheita on ollut muutamia, mutta jostakin syystä eteneminen on "kosahtanut" ja tilanteeseeni on tullut reilusti takapakkia. Lääkärissä olen ravannut, mutta kun apua sieltä ei saa. Joo, mahatähystys ja lukuisat verikokeet. Kun mitään "vakavaa" ei löytynyt, niin apu loppuu siihen! Mielessä soi vaan lukuisat toteamuks...